Wiiiieee Götet imon (Y)

Hallou alla snygga människor :) Jag har inte skrivit på några dagar eftersom det har varit fullt upp med skolan och med att packa ! Imon bär det av till Göteborg, där ska vi se alice i underlandet i 3D , coolt har aldrig gjort det ;)och sen så sover vi på hotel :)

Är faktiskt jävligt nervös inför resan. brukar inte vara det men det är lite pirrigt, är väl rädd att nått ska gå fel
:( Men det är bara mina sjuka tankar. Kommer vara så jäkla gött med sol nu , är verkligen lik blek!

Jag ska ta med mig min kamera till egypten och försöka ta lite fina bilder som jag sen kan lägga urr (om nån e intresserad) xD Men aja. Det är en dag imon också. Vi hörs, ha det super! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0