Förlåt att jag inte skrev så mycket igår

Heej, igår var en väldigt trevlig dag :) Först så åt jag ,mamma,klara,Kalle och John en jätte god middag hemma. Sen så myste jag o John lite i soffan. Helt plötsligt får jag lite konstiga sexuella sms av min kompis Charlie xD Hahahha, han och Nelly var på Mc Donalds och frågade om vi ville komma och vara lite fjortisar xD
Så jag och john pallar oss ner och umgås lite, sen så går vi en sväng på stan . Charlie och Nelly gick lite till baren Valentine , men det var folktomt så vi gick hem till mig. När vi kom hem så visade Nelly vad en sexnovell var xD Fiiis

Pusss

Kommentarer
Postat av: Nelly

HAHA. ja, det kan vara bra att veta inför framtiden ;)

mysig kväll, PUSS. <3

Dag 2010-02-26 Tid 16:46:31
Postat av: Linn-Lay

Hoppas du får en trevlig helg :)

Dag 2010-02-26 Tid 18:52:07
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0