Min födelsedag!!!!!

Heej , idag fyller jag 17 år x) Vaknade idag av att john sjöng för mig och hade gjort frukost på sängen. Efter det så låg vi ocg myste lite, sen så gick vi och bowlade med Nelly :) Hon vann såklart x) Eftersom jag hade fått presentkort så tänkte jag kolla om jag kunde köpa något. Hittade mycket snyggt, men har inte min kamera med mig så kan inte visa. Runt Halv 5 tiden så kom mamma hem och då öppnade jag mina presenter. Jag blev väldigt glad för allt :D Vid sju tiden så gick jag , mamma o John till Wild West Steak house och åt middag med johns föräldrar och hans syster, mmm RIBS !! Sen när vi var mätta gick vi hem till John och kollade på OS. Yees Sverige tog silver.. GÖTT!
Jag ska lägga in bilder sen så att ni får se min födelsedag :) Ha det så bra, nu ska jag och John kolla på filmen " Resan till Melonia" <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0