Onsdagkväll

Nu sitter jag vid datorn och har precis kollat på filmen Marie Antoinette alldeles ensam :( x) Den filmen är väl sådär , men den är väldigt lärorik eftersom jag snart ska ha prov i 3 revolutioner. Har precis ätit en magnumglass, fyyy vad gott. Jag är väldigt gottisugen just nu , vet inte vrf? Sånt kommer väl och går.

Fick precis reda på att min syster kommer hem ikväll från Thailand :) Jag har inte träffat henne på över 3 veckor , fan vad skönt att hon kommer hem :) Tror nämligen att jag får en lite present därifrån. Jag är väldigt avis eftersom hon kommer vara mega brun, och jag som är så jäkla blek x) aja, så nu väntar jag in henne och ska nog kolla lite på OS med mamma :) Men vi hörs snart, Pussssss!!!

Världens bästa syster <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0