Tisdags mys

Idag hade egentligen jag och john planer på att gå på bio, men vi bestämde oss för att istället hyra några filmer och köpte snask :) När vi skulle gå ville jag ha på mig mina nya pumps, men när jag var halvvägs gick det inte längre x) Så john fick springa hem till mig och hämta mina älskade converse istället. Tror jag måste öva lite hemma först innan jag ger mig ut x) aja, sen gick vi till Statsbibloteket och hyrde 3 filmer. När vi var påväg hem så var det så jäkla kallt att vi bestämde oss för att ta en chail latte på Roberts cafe. Det var väldigt fint där, vi hade aldrig varit där innan . Sen "sprang" vi hem och började bara mysa med film och godis :) .

Nu några timmar senare sitter vi i vardagsrummet och kollar på Scrubs och ska snart gå och lägga oss !
Imon blir det att fira söööta Nelly som fyller år. Bara två dagar efter mig :) Det ska bli en fika på stan, väldigt mysigt. Älskar diig Nelly <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0