11 juni - Johns skolavslutning

Idag har jag varit på Johns skolavlsutning. Jag hade på mig svarta kläder och drog över med en ljusrosa kofta. Det var ganska najs. Hatade mig själv för att jag glömde köpa blommor till john, menmen. Det blev uppträdande och roliga minnen. Efter det blev det fika och mingel medans jah väntade på john som tog farväl till sin klass.

Efter skolavslutningen så följde jag med john och hans familj till New Shanghai och åt. Fasen vad smaskens. Jag blev riktigt stolt över min älskling när han visade upp sitt betyg. NV nästa eller? haha xD


dags för skolavslutning !


Under avslutningen. Chalie uppträder med låten fix you

Här uppträdde michelle.

 


John och Mårten var väldigt stiliga ;)

Jag med min cp lugg och jonatan med mega smile <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0