Heejsan!!

Idag är det Torsdag, den värsta dagen om man frågar mig eftersom vi slutar vid 16.50 :( Nu har jag precis haft lunch och började dagen med kör. Snart ska jag ha notläsning och sedan blir det rytmik och sen blir det Pianolektion och till sist Klasssamling. Efter skolan ska jag plugga på Historia provet och bara ta det lugnt :) Imon blir det nog party (Y) Vi får se. John ska iväg till Hestra så kan kan inte vara. Fick även veta att jag ska få tillbaka min kamera idag förhoppningsvis :) Så då kan jag lägga upp en massa bilder . Äntligen <3

Jag har förresten studiedag på måndag så då får man en dag till av helgen , så jäkla skönt. Jag behöver verkligen det! Aja, förlåt att jag skriver så lite intressanta grejer och ganska få inlägg. Jag har annat att göra också x)
Men vi hörs senare. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0