Längesen

Heej sorry att jag inte bloggat. Har inte orkat blogga i helgen. Ifredags var jag med Nelly,charlie,johanna och Jakob :) Vi spelade "Jepardy" och åt chokladtårta :) Mums. Min älskade John var och åkte skidor i Hestra. Men sen så sov han hos mig och vi bara myste. Sen på lördagen så åkte vi till mormor och jag övningskörde., det gick väldigt bra :)
sen på kvällen var jag på fest hos Andreas i min klass och det var väldigt trevligt :) Charlie joynade mig, vi blev inte sååå fulla x) Sen på vägen hem så märker vi att det visas lesbiskporr inne på Telia , HAHAHHA!! Skumt.

På söndagen så var jag med John och vi gjorde inte så mycket , vi åt lite och kollade på Bat Man. Fan vad Jokern var läskig. Sen gick vi hem till mig och kollade på Mastermind och sen typ runt 1 så gick vi och la oss :)


Naaaw ;) Sööta John på Asian Palace för några veckor sen <3

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare...

vad snäll bild då fisunge jag ser ju helt borta ut :P hahaz<3

Dag 2010-03-10 Tid 15:55:32

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0