Tisdag

Heeej, idag har jag varit i skolan och har haft ensemble där jag sjöng "Here comes the sun" och "Hungry heart", det gick väldigt bra ! Sen efter det var det lunch där det serverades fisk med potatis, det var faktiskt rätt gott.
Efter lunchen så träffades alla estetelever och vi fick ställa oss i olika grupper . tex musik,dans,teater och konst. Jag valde dans eftersom jag vill få lite träning också :P Vi slutade runt halv 3 tiden då jag stack hem och satte på tv och gjorde mig en frukt-smoothie. Sen kom John och gjorde mig sällskap, vi åt penis-pasta x) med kötbullar och bearneisesås. Wiiiee! Nu har han gått hem och nu sitter jag bara vid datorn . Tänkte sätta mig och kolla på film snart :D

Pussss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0