Tråk Skola

Heej, nu sitter jag i skolan och har precis haft lunch, snart ska jag ha Historia prov men måste rusa iväg och ta en Twinrik-spruta. Sen när jag är 550 kr fattigare så ska jag tillbaka till skolan och ha engelska skrivning. Slutar runt 16 tiden idag. Efter skolan ska jag nog beställa en tid hos frisören och äntligen bli blond. Ska ju ta piercing i läppen snart så det längtar jag jättemkt till.

Ikväll så har jag inga särskilda planer. Ska nog vara med "gänget" x) Min mormor har kommit hit också från vischan så det kommer bli mysigt att ha henne här. Men vi ses senare. Annars får ni ha en underbar fredag kväll :) puss

Lånad bild från google. Men så här ska jag pierca mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn/Alias:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

RSS 2.0